نظافت محل کار در برخی موارد با نظافت منزل متفاوت است به عنوان مثال سرویس های بهداشتی موجود در ادارات به علت استفاده افراد متعدد ، مکان های آلوده تری نسبت به سرویس های بهداشتی خانگی هستند ، پس نیاز است تا کارگر نظافت منزل زمان بیشتری را صرف تمیز کردنشان کند شاید عجیب به نظر برسد ولی تمیز و مرتب بودن سرویس بهداشتی شرکت شما در معرفی شرکت به مشتریان و مهمانان تاثیر دارد همچنین دستگیره درب های ورودی و اتاق ها نیز یکی از کثیف ترین مواردی هستند که باید با دقت بیشتری تمیز شوند.

برخلاف اتاق های خانه که کمتر مورد استفاده قرار میگیرند ، اتاق های اداره دائما در معرض آلودگی های مختلف قرار دارند و در بعضی موارد نیاز به نظافت روزانه دارند. همواره روی کار نیروی خدماتی در شرکت یا اداره نظارت داشته باشید تا در پایان کار نظافت ، هیچگونه شک و تردیدی وجود نداشته باشد.


خدمات نظافت منزل شامل چه مواردی است؟

اگر این روزها وقت یا حوصله گردگیری یا تمیز کردن را ندارید یا در نظافت منزل خود وسواس دارید و به دنبال استخدام خدمتکار منزل هستید ، ادامه این مطلب را بخوانید تا با وظایف خدمتکار منزل و قیمت خدمات نظافتی آشنا شده و انتظارات به جایی از خدمتکار منزل داشته باشید.

خدمات نظافت منزل شامل موارد مختلفی است که باید از طرف خدمتکار منزل رعایت شود مثل نظافت آشپزخانه ، شستشوی ظروف غذا ، شستشوی لباس ها ، اتو کردن لباس ها ، پرده ها ، دیوار و سقف ، تابلو و قاب ها ، تخت خواب ، شیشه و پنجره ها ، راه پله و حیاط


10 نکته مهم نظافت منزل و محل کار

  1. روش و ترتیب نظافت منزل و استفاده از مواد شوینده مناسب
  2.  یکی از مهمترین وظایف خدمتکار منزل نظافت آشپزخانه است. شستشوی صحیح سینک ظرفشویی نظافت کابینت ها با توجه به جنسشان، نظافت گاز و هود  و نظافت کف آشپزخانه از این موارد است.
  3.  برای نظافت حمام و سرویس بهداشتی باید از مواد شوینده مخصوص همراه با حفظ نکات سلامتی و ایمنی استفاده نمود.
  4.  زمانبندی مناسب انجام کارهای مختلف هم از دیگر وظایف خدمتکار منزل است.
  5.  نظم و انضباط و رفت و آمد به موقع نظافتچی
  6.   برای انجام کارهای ظریف و حساس از نیروی خدماتی خانم استفاده کنید تا نظافت منزل با خیال راحتتر انجام شده و نتیجه کار مطلوبتر شود. مانند تمیز و مرتب کردن آشپزخانه و وسایل و ظروف آن و پخت و پز که تخصص خانم هاست.
  7.  اگر در نظافت منزل و محل کار قصد انجام کارهای سنگین مانند جابجایی وسایل یا تغییر دکوراسیون را دارید بهتر است که از نیروی خدماتی آقا استفاده کنید.
  8. در حد امکان وسایل ارزشمند و قیمتی مانند زیورالات ، مدارک و اسناد را در معرض دید قرار ندهید.
  9. در صورت امکان خدمتکار را در محل کار تنها نگذارید و همیشه هنگام کار نیروی خدماتی یک نفر در محل حضور داشته باشد تا ابهام یا شبهه ای پیش نیاید. ( اگر از خدمتکار خانم در خانه استفاده میکنید حداقل یک خانم دیگر در حین کار در خانه حضور داشته باشد )
  10. اگر در خانه از حیوان خانگی نگهداری میکنید حتما قبل از درخواست نیروی خدماتی موضوع را به شرکت اطلاع دهید تا خدمتکار مناسب در اختیارتان قرار گیرد.

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : نظافت ,منزل ,خدمتکار ,استفاده ,خدماتی ,تمیز ,نظافت منزل ,خدمتکار منزل ,نیروی خدماتی ,انجام کارهای ,وظایف خدمتکار
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایران موزیک بوم رویا راه راستي رها سخن گفت خوش فکری Andrea رونق تولید پیکاسو طرح پاورکده